Vandaag staat in de krant dat de nieuwe Base promotie (gsm-operator in België) weer onder vuur komt te liggen. Het zou gaan om klachten van klanten die hun extra gratis minuten niet hebben gekregen na het herladen van hun pre-paid kaart met €30.
Ze moesten eerst een SMS zenden om die minuten te laten activeren.
Ze hebben dat niet gedaan en zijn nu hun gratis minuten kwijt.
Wat ik me nu afvraag is waarom Base onder vuur moet komen te liggen, in de bijhorende folder en op de website van base staat duidelijk te lezen welke procedure ze dienen te volgen om hun gratis beltijd te bekomen.
We hebben het voor de zekerheid even voor u uitgezocht en zie het resultaat:
Sitaat van website en brochure: " U bent reeds BASE klant en gebruikt een "zelf herladen"-formule? Sms gratis "verander" naar 1904 om over te stappen naar dit nieuwe voordelige tarief. U kunt uw BASE Prepaid herladen met alle BASE-herlaadkaarten (excl. Ay Yildiz). "
Volgt men deze procedure niet, ja, dan is het maar normaal dat je er niet van kan genieten.
Weeral een stunt waar de organisatie Testaankoop graag op springt. Het is alsof die mannen (en vrouwen) van testaankoop erop uit zijn om iedere commerciële en niet-commerciële dienst aan te vallen en af te breken.
Wel beste Testaankoop, jullie zin er zelf op uit om een hoop winst te maken en wie genoeg betaalt zal waarschijnlijk bij jullie op een goed blaadje staan.
Mediageil noem ik dat.
Ik stel voor dat jullie eerst eens terug naar school gaan om te leren lezen.
woensdag, april 12, 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten